Journal No.139 / 2013 Modern Media and PR
Modern Media and PR
Веселин КљајићEDITOR’S NOTE
Веселин Кљајић
DOMINATION OF PR OVER JOURNALISTIC CONTENT IN SERBIAN PRINT MEDIA – CAUSES AND CONSEQUENCES
Stjepan Malović
SOCIAL NETWORKS THREATS
Зоран Арацки
JOURNALISTS AND PR EXPERTS COOPERATION PRINCIPLE
Момчило Цебаловић и Иван Јакшић
PR ON THE MEDIA AND MEDIA ON THE PR
Зоран Јевтовић
STRATEGIC POLITICAL COMMUNICATION IN SERBIAN DAILY PRESS
Габријела Великс
COMMUNITY RADIO STATIONS: UNEXPLOITED PR OPPORTUNITIES ON LOCAL LEVEL
Дејана Прњат
PUBLIC RELATIONS, MEDIA AND PERSUASION
Dragić Rabrenović
INFLUENCE OF THE POLITICAL PR ON THE EDITORIAL POLICIES OF MONTENEGRO DAILIES
Љиљана Рогач Мијатовић
MESSAGE IN A BOTTLE: STRATEGIC CHALLENGES OF CONCEPTUALIZING PUBLIC AND CULTURAL DIPLOMACY OF SERBIA
Тамара Вученовић
ONLINE PUBLIC RELATIONS
Оља Арсенијевић, Љиљана Љ. Булатовић и Горан Булатовић
NATIONAL ART AND CULTURE PORTAL AS A PR TOOL
Velizar Sredanović
PR AND THE MEDIA – AGENTS OR COMPANY TAILORS
Dijana Gupta
FOCUS CHANGE IN THE PUBLIC RELATIONS AND THE MEDIA
Дејан Донев
MACEDONIAN SPINNING OF BORIS
Radenko Šćekić
POLITICAL PR, MEDIA AND SPIN DOCTORING
Лидија Мирков
POLITICAL PR ON THE SOCIAL NETWORK FACEBOOK DURING EASTER HOLIDAYS
Ненад Перић и Ана Стевановић
ECONOMIC AND POLITICAL INFLUENCES ON JOURNALISTS AS A CAUSE OF MEDIA MANIPULATION
Dario Terzić
CONTRIBUTIONS TO THE CLARIFICATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN JOURNALIST AND PR: ACCROSS THE BARRICADE
Саша Барбуловић
PUBLIC RELATIONS OF THE PUBLIC SERVICE MEDIA
Andrijana Rabrenović
INFLUENCE OF THE PR SERVICES OF LOCAL GOVERNMENTS ON THE EDITORIAL POLICY OF ONLINE EDITIONS OF LOCAL PUBLIC BROADCASTERS
Радмила Р. Чокорило и Соња Терзић
NEW MEDIA IN PUBLIC RELATIONS
Јелена Радовић Јовановић
PR AND THE MEDIA: THE PERSONAL IMAGE AND MEDIA MODELS
Ивана Теодоровић
PUBLIC RELATIONS IN CULTURAL CENTRES FOR CHILDREN AND YOUTH
Studies
Милијанка Ц. Ратковић, Невена Д. Красуља и Невен ГарачаCUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT STRATEGY AS AN OPPORTUNITY FOR IMPROVING THE MODERN MARKETING CONCEPT
Дејан Дашић
BRANDING OF COUNTRIES AND NATIONS
Софија М. Кошничар
CULTURE AND VIOLENCE: SELF-DESCRIPTION OF THE CORE OF THE SEMIOSPHERE AND SOCIABLE OPPRESSION
Critiques and Reviews
Витомир ТеофиловићSOCIO-PSYCOLOGICAL ASPECT OF OUR SPORT TODAY