ОД ГЛОБАЛНОГ КА ТЕЛЕВИЗИЈСКОМ РИЈАЛИТИЈУ У СРБИЈИ


Тема текста: Ријалити програми у Србији - глобални или национални феномен
Кључне речи: Нема кључне речи
Аутор текста: Горан Гаврић

Глобална превирања у свету се одражавају на сваку нацију понаособ и различите сегменте друштва, а изузетак није ни ријалити програм. Светске вође и политичари, као и комуникација и међуљудски односи великог броја људи у свету који су њима у мањој или већој мери потчињени, може се посматрати као огромно ријалити подручје. То није онај класични ријалити програм ограничен у четири зида, али је упркос својој ширини нераскидиво повезан са телевизијом и мас-медијима. Ријалити програми у Србији су после „Великог Брата” у приличној мери еволуирали и попримили форме које излазе из оквира ријалитија, усвајајући широк спектар углавном негативних утицаја из различитих сфера друштва.

Број 166 / 2020


Ријалити програми у Србији • Методологија друштвених истраживања Преузми број

Текст


Преузми текст