ЛАЈФСТАЈЛ ТЕЛЕВИЗИЈСКИ ФОРМАТИ
Циљ овог рада јесте да истражи феномен лајфстајл телевизијског формата као специфичног сегмента ријалити телевизијских програма. Корпус чине примери емисија на два комерцијална инострана ТВ канала „Fine Living” и „HGTV” као и емисијe С Тамаром у акцији и Прва башта Србије на националном јавном медијском сервису РТС. Јединице анализе су ТВ емисије, као целине. Teоријско полазиште рада чини Теорија користи и задовољства. Анализа је показала како посматрани амерички лајфстајл ријалити програми, као наметнут стандард постављају, по правилу, само један стил уређења са обавезним компонентама намештаја и просторија унутар стана/куће и не прихватају као добар модел ништа што одступа од таквог стила. Приметно једа се такав стил уређења, преко лајфстајл телевизија, наметнуо као модел и кад се уређују/купују некретнине и у другим деловима света (нпр. Европа, Средња Америка и Канада). Анализирани домаћи формати разликују се у великој мери од америчких, будући да имају хуманитарни или такмичарски карактер и друге аспекте који нису само естески.